czwartek, 3 grudnia 2009

Śnieżynka i wierzbowy wianuszek

Nastrój u mnie przedświąteczny. Codziennie przybywa świątecznych ozdób. Postaram się pokazać co też nowego powstało i dziś zacznę od Śnieżynki :) Tak patrzę sobie na nią, i chyba dorobię jej szalik i czapę bo marznie bidula ;) Przy okazji pokazuję jaki wianek sobie wyplotłam z gałązek wierzby. Stało się to na placu zabaw:) Znudzona, prosząc dziewczynki byśmy już szły do domu i słysząc głośne "Nieeeeee, jeszcze nieeeee !" postanowiłam zająć czymś ręce. Tak mnie wciągnęło to wyplatanie, że tym razem dzieci prosiły "Mamo, chodźmy już do domu" :)) Wróciłyśmy do domu z gotowym wiankiem, na którym zadomowiła się zaraz Śnieżynka :) Zdradzę tylko, że już następny wianek wisi na ścianie a na nim... no właśnie, o tym następnym razem ;)
















Dodałam przepis na cynamonowe ślimaczki, zainteresowanych zapraszam do poprzedniego posta :)

11 komentarzy:

  1. Przecudna Śnieżynka :-) Taka nieśmiała :-) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznota z Twojej Śnieżynki! Wianuszek cudny , chyba za wierzbiną też się rozejrzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek pierwsza klasa :) A śnieżynka cudna..taka zimowa i lekka jednocześnie :) Ma piękne włoski!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle! Kreatywna Mama nigdy czasu nie marnuje! Świetny wianek! Uwielbiam takie, ale nigdy nawet na ułamek sekundy nie pomyślałam, że mogłabym tak sama ;). A tu proszę!
    Śnieżynka ma genialną fryzurę i pokaźne rozmiary ;).
    Super, że rozjaśniłaś jak zrobić ślimaczki! Na pewno je zrobię, choć ta opcja z wersją nocy w lodówce mnie przeraża, bo ja tam lubię szybkie efekty ;). Ale myślę, że dla ślimaczków warto!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wianek jest śliczny-uwielbiam takie all naturell :P ale anielica! jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/04/2009

    Ooooo, cudna, urocza, zachwycająca :}

    Wianuszek piękny, kruchy taki, delikatny, subtelny... Wymieniać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna śliczna panieneczka Ci wyszła.Sama niewinność :) Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna... Taka deilkatna no i ta gwiazdka na serduszku...
    A i wianuszek ładniusi... Ja się zebrać nie mogę aby coś spleść...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam kobitki za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza lalka szmacianka. Tylko "tulić i tulić" (słowa mojej córci:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.