wtorek, 5 marca 2013

Calineczka / Pocket doll




Pewnego zimowego dnia moje dziewczynki wypowiedziały życzenie, a ja zamieniając się w dobrą wróżkę postanowiłam je spełnić.
Czarowałam pół nocy, no dobra, dwie noce ;) "czary - mary niechaj pojawi się u nas Calineczka !"
A nad ranem przywitała nas taka mała istotka :)








Moje córki, od najmniejszej do największej, oszalały na jej punkcie :)

Calineczka mierzy 12 cm. Jest taka malutka, że w sam raz zmieści się w kieszonce.
Uszyłam ją na wzór moich dużych przytulankowych lal.
Pewnie się domyślacie co było najtrudniejsze w jej wyczarowaniu ? :))



 





Kiedy dziewczynki idą do szkoły Calineczka bardzo tęskni, wtula się wtedy w Sweterkowego Misia





albo leży miękko na chmurce i marzy... o przyjaciółce







Nie mogłam patrzeć na smutną Calineczkę i zrobiłam czary-mary ale o tym w następnym poście ;)

U nas już wiosna, za oknem i na talerzu :)


26 komentarzy:

  1. Jest prześliczna! :D Maleństwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznota! Nie pokazuj moim dziewczynkom ;). Oj było przy niej prac było!! To widać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, było ale fajnie tak się pomęczyć a potem zobaczyć szerokie usmiechy dzieci :)

      Usuń
  3. cudowna! dobrze widzę? namalowałaś jej rajstopy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rajstopki i bluzeczka są malowane akrylami, bluzeczka ma rękawy w paski czerwono-pomarańczowe ale nie wiem czy to jest widoczne na zdjeciach ;)

      Usuń
  4. Oj chyba caluśka noc czarowałaś, bo takie maluszki najtrudniej jest wyczarować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra, przyznaję, czarowałam dwie noce ;)

      Usuń
  5. Przepiękna! Wiem jakie to trudne:):):) Chyba najgorsze- wywracanie na drugą stronę tych mikrołapek:) Gratulacje, że dałaś radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga no właśnie, łapki i nóżki były najtrudniejsze :)

      Usuń
  6. JAka cudna ta Calineczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka jest przeurocza. W sekundę zdobyła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod wszystkimi pozytywnymi komentarzami i zapraszam do siebie na wielkanocne candy
    http://zapraszamydostolu.blogspot.com/2013/03/wielkanocne-candy-czyli-prezenty-dla.html
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie malenstwo :) Sliczna !
    Tyle nowych cudow !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/20/2013

    witam.
    Jak mnie tutaj dawno nie było :)chyba kilka miesięcy :(
    To przez brak czasu, który muszę poświęcać Filipkowi.
    Ale tutaj jest jak było, PIĘKNIE !!
    pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna lala !! I jaka maleńka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.