środa, 22 kwietnia 2015

Delfina


Powyciągałam z pudełek i różnych zakamarków moje prace. Wielu z nich nigdy nie pokazałam na forum publicznym, więc od czasu do czasu coś Wam pokażę. Tą laleczkę uszyłam od początku do końca ręcznie, bez pomocy maszyny. Szyłam ją kiedyś podczas oglądania filmu, bardzo przejmującego, "Zatoka delfinów" o okrutnej doli delfinów w Japonii . Film był tak smutny i przerażający, że musiałam czymś zająć ręce, szyłam. Laleczkę nazwałam Delfina.
















FBemaillinkTwitter



Edit.
Poproszona o zdjęcie z tyłu, wklejam ;)







10 komentarzy:

  1. Oglądałam ten film, płakałam przy nim ;( Ja wtedy tuliłam poduszkę. Laleczka jest piękna, musisz koniecznie zrobić zdjęcie tyłu fryzury lalki, bo jestem bardzo ciekawa jak wygląda ;) Bardzo podoba mi się Twój styl twórczy. Nie umiem go określić słowami, ale coś w nim jest niezwykłego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film wstrząsający, nie dało się nie płakać...
      Zdjęcia fryzurki z tyłu dołączam na dole posta, sfilcowuję nieco czesankę i jakoś tak samo wychodzi, ta lala ma warkoczyk w formie opaski ;)
      Jej, dziękuję za te przemiłe słowa :) a ja uwielbiam Twoją twórczość i tak się czasem zastanawiam jak to jest, że oglądając w sieci różne dzieła hendmejdowe patrzę i od razu wiem kogo to praca :) jakoś tak jest, ze każdy ma swój wypracowany styl i charakterystyczny rys twórczy:)

      Usuń
  2. Ojej, jaka maleńka :). Śliczna jest! Podobnie jak osoba w pierwszym komentarzu, jestem ciekawa jej włosów z tyłu, bo z przodu wyglądają bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwo. W tej czapie wygląda przesłodko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ta czapa rzeczywiście jej pasuje a zrobiłam ją bez specjalnego zamiaru ;)
      Pozdrawiam i ja !

      Usuń
  4. Śliczna,taka filigranowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Lovely, so cute these litlle doll!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.