wtorek, 27 października 2009

Kropeczkowo

Taki prezencik popełniłam w ostatni weekend dla pewnej Starszej Pani :)Kropeczkowe etui na chusteczki (zewnątrz bawełna w środku biały len)i pachnące lawendą serducho. Prezent się spodobał, to najważniejsze ;) Bardzo fajnie szyje się takie chusteczniki a podpatrzyłam je kiedyś u Ani z Zielonego Wzgórza













I tak przy okazji podzielę się tym co znalazłam w sieci i co sprawiło, ze buzia sama mi się śmieje, te bereciki są odlotowe :) do tego nieziemskie rękawiczki:) ja mam bzika na punkcie kolorowych, niebanalnych dodatków, więcej TU
Może kiedyś odważę się ufilcować sobie takie cudeńko ;)








4 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie etui.
    No i te kropki... Nie dość, że zaczynam mieć świra na ich punkcie to... jeszcze wzrasta we mnie mania guzikowa...
    Marzą mi się takie drewniane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten chustecznik! I rozbroił mnie kwiatuszek:) Piękny*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawice prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super pomysl na chustecznik!!! A rekawiczki i berety...swietne !!! wcale sie nie dziwie ze masz ochote takie ufilcowac!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.