środa, 9 marca 2011

Romantyczna Józefina

Udało mi się kupić jakiś czas temu piękny kupon angielskiej bawełny w delikatne różowe kwiaty.  Patrząc na ten materiał wiedziałam co z niego uszyję, lalkę w romantycznej długiej sukience. I tak oto powstała Józefina, z lnu i kremowej pięknej bawełny. Skoro romantyczna to nie mogło zabraknąć ptaszka w różyczki na lnianym sznurku , do kompletu :)

Józefina mierzy ok 70 cm





















i przy okazji domkowy breloczek do kluczy, który został zaraz podarowany w prezencie mojemu bratu :) w ostatniej chwili pstryknęłam zdjęcie

o taki, z lnu i cudnej japońskiej bawełny w miętowe groszki, okienka malowane farbą do tkanin


a na deser widoczek  :)




i fajny utwór :)




Słoneczne pozdrowienia posyłam w Wasza stronę :)

----------------------------------------------------------------


8 komentarzy:

  1. Cudna kobitka , i ta tkaninka , mmmmmmmmm :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te Twoje Tildy! ja szaleję na ich punkcie, od kiedy moja Mama wysłała mi link do galerii - zakochałam się na zabój.
    Oczarowały mnie także króliczki, masz talent!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zachwyciły te zasłony w tle! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Józefina wyszła super pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne kolory. Romantyczna w 100%. Pozdrawiam Cię Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Józefina romantycznie wiosenna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna jest,,,,,,mam core Jozefine ,i choc nie jest podobna do twojej,,, laczy je podobne spojrzenie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3/11/2011

    Józefina przepiękna i naprawdę romantyczna... cudo...
    domek też fajniutki ;)
    pozdrawiam, sonia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.