poniedziałek, 1 października 2012

Kreatywna zabawa

Witam Was po dłuuugiej przerwie:)

Zanim pokażę moje zaległe prace, chciałam podzielić się z Wami opinią nt. bardzo fajnej twórczej zabawy dla dzieci. Otóż, jakiś czas temu otrzymałam propozycję z przetestowaniem książeczek Lilla Lou. Przyznam, że podeszłam do tego sceptycznie bo konsekwentnie odmawiam umieszczania wszelkich reklam na moim blogu, jednak moje córki wiedząc o czym mowa (widziały u koleżanek książeczki Lilla Lou) ubłagały bym się zgodziła. Ok, stało się, przyszła przesyłka, pisk radości moich dzieci, kredki w dłoń i zaczęło się radosne testowanie :) Test zdany na bdb  :)

Lilla Lou to książeczki do kreatywnej zabawy dla dużych i małych dziewczynek. Za pomocą kredek, kolorowych tkanin, wełny, wyklejanek itp. dzieci mogą wyczarować kolorowe postacie wg własnych wyobrażeń i fantazji, z niewielką pomocą naszkicowanych konturów.  Zabawa przednia bo pole do wyobraźni bardzo duże, począwszy od stworzenia fryzury, zrobienia makijażu, wymyśleniu kreacji po dodatki wszelakie skończywszy. Moje dziewczynki wraz ze swoimi koleżankami spędziły wakacje nie rozstając się z książeczkami Lilla Lou, codziennie nowa wykreowana postać a wraz z nią mnóstwo dziecięcej radości.

Uważam, że zabawa z Lilla Lou jest świetnym zamiennikiem komputerowych gier, gdzie dziecko  bezmyślnie patrzy w ekran i klika palcem wskazującym, tutaj włącza kreatywne myślenie, uwalnia fantazje i tworzy pomysły które realizuje za pomocą wycinania, malowania, przyklejania i co fajne, że bawić się można wspólnie z rodzeństwem, koleżankami, rodzicami, dziadkami :)
Z pełna odpowiedzialnością polecam Lilla Lou wszystkim rodzicom szukającym pomysłowej, kreatywnej zabawy dla swoich dzieci.

Jeśli można zasugerować coś producentom książeczek Lilla Lou to fajnie byłoby móc umieścić poszczególne kartki z wykreowanymi już postaciami w specjalnym segregatorze, tak by było łatwiej tworzyć kolejną postać modelki na następnej kartce.

Lilla Lou można nabyć w dziale prasy w sieci Empik, RELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND oraz z SMYKU  lub sklepie Lillalou http://www.lillalou.pl/sklep/



A oto wakacyjne migawki z Lilla Lou

























1 komentarz:

  1. Weźmiemy pod uwagę uwagi :)) A segregator tworzymy! Dziękujemy za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.