środa, 5 grudnia 2012

Zachmurzyłam się



W przerwie pomiędzy szyciem a szyciem, szyję. Właśnie uszyłam kawałek nieba :) Błękitne, groszkowe obłoczki latały mi nad głową od dawna i wreszcie je uziemiłam, znaczy się uszyłam. Pierwsza taka chmurka powstała już dawno temu, ale nie miałam śmiałości jej pokazywać bo wyszła mi jakaś taka nieforemna i nawet chciałam ją wyrzucić ale Nela capnęła ją w ramiona, przytuliła i powiedziała, że to będzie jej prywatna chmurka i od tamtej pory moje dziecko nie zaśnie póki chmurki nie ma obok a raczej pod głową. Chmurka przeszła już terapie szokowe w postaci prania w pralce i ma się znakomicie czyt. nadal jest puchatym i miękkim obłoczkiem. Prywatny obłoczek zapragnęła też mieć Zuzia i tak oto zachmurzyło się u nas ostatnimi czasy :)


















Czy ktoś wie jak zlikwidować w bloggerze ramkę przy zdjęciach, byłabym wdzięczna za podpowiedź.







Jako, ze grudzień nastał, sezon świąteczny uważam za otwarty :)












19 komentarzy:

  1. Sliczne chmurki:) Jakbys je sciagnela prosto z nieba! W sprawie zdjec niestety pomocna nie bede. Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, one sfrunęły prosto z nieba :) ja także pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. cudowne!! A te grzybki mnie oczarowały szczególnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, grzybki pokażę w kolejnym poście :)

      Usuń
  3. Anonimowy12/05/2012

    Ja też bym chciała wiedzieć jak tę ramkę wywalić :D
    Piękne chmury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuszko LolaJoo nas poratowała, zaraz pozbędę się tych ramek ;)

      Usuń
  4. Jakie fajne chmurki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby usunąc ramkę trzeba wejść do panelu bloggera i tam w menu po lewej jest Szablon - > edytuj kod html -> Kontunuuj - nacisnąć ctrl razem z literką f - wpisać .post-body img { i pod ta liniją trzeba skasować :
    "border: 1px solid $(image.border.color);

    -moz-box-shadow: 0 0 $(image.shadow.spread) rgba(0, 0, 0, .2);
    -webkit-box-shadow: 0 0 $(image.shadow.spread) rgba(0, 0, 0, .2);
    box-shadow: 0 0 $(image.shadow.spread) rgba(0, 0, 0, .2);

    -moz-border-radius: $(image.border.radius);
    -webkit-border-radius: $(image.border.radius);
    border-radius: $(image.border.radius);"


    Wtedy nie będzie ramek , ale we wszystkich zdjęciach w całym blogu.
    Potem zapisujemy szablon i już.
    A chmurki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zaraz będę działać ;)

      Usuń
  6. Beatko, przypomniałaś mi o chmurkach, dziękuję :-) Ja je widziałam kiedyś do wygrania w Candy u kogoś i od tamtej pory siedzą mi w głowie. Też uszyję takie tylko jeszcze z kroplami deszczu. Pozdrawiam cieplutko. Jutro Mikołaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze z mojej ulubionej tkaniny do tego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronko też kiedyś je gdzieś widziałam i od tamtej pory siedziały mi w głowie aż wreszcie je uszyłam :) Moja też ulubiona - groszkowa :)
      O tak jutro Mikołaj, moje dziewczynki, dwie młodsze nie mogą się doczekac rana :))

      Usuń
  8. Słodkie :). W sam raz do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne chmury!,, I te groszki! Super :) Też muszę z ramkami pokombińować ale to takie skomplikowane mi się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne chmury! Na ramki nie umiem pomóc niestety

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.