piątek, 25 stycznia 2013

Znacie Ewel ?



Ileż to razy w życiu, niezadowoleni z siebie postanawiamy, że od dziś, nowego roku, urodzin itp. itd. zaczynamy zmiany. Dieta, ćwiczenia, bieganie, co niektórzy rzucanie palenia, i co? I  nic, po wielu próbach, obietnicach znowu jesteśmy w tym samym punkcie i zaczynamy wszystko od nowa, znajdując tysiąc wytłumaczeń dlaczego nie miało szansy się udać. Znamy to, prawda?

Ale jest taka dziewczyna, która pewnego wieczoru powiedziała do siebie "STOP! tak być nie może, teraz albo nigdy" i postawiła sobie cel, który silną wolą, uporem i ciężką walką osiągnęła. Co najfajniejsze to zaraża swą pozytywną energią innych i skutecznie motywuje do działania. Mama, żona, bohaterka. Do tego wszystkiego robi świetne zdjęcia i super gotuje !
Jeśli nie znacie Ewel, to koniecznie zajrzyjcie do niej i przeczytajcie jej historię i wielką przemianę.

Zagłosowałam na jej blog w konkursie Blog Roku 2012 nie dlatego, że znam ją osobiście (ostatni raz widziałyśmy się w dzieciństwie :))  ale dlatego,  że takich cichych bohaterów warto zauważyć, a do tego warto dać się zmotywować a przy niej to nie trudne :)

http://malywielkiswiatewla.wordpress.com/




2 komentarze:

  1. Witaj kochana :) Jak miło, że znowu mogę do Ciebie zaglądać! No ja mam wielki plany co do tego roku i wiem, że takie postanowienia wydają się być nieco banalne, ale jak widać niektórym się udaje...ja mam przed sobą jakieś 30kg...jakoś tak wierzę, że się uda ;p pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/28/2013

    Witam serdecznie :) Wygrała Pani licytacje podkłądek szydelkowych na wieczornej pracowni. Bardzo prosze o kontakt na dorotacs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.