czwartek, 7 lutego 2013

Panienka Chlebowa i Florentyna


Uszyłam kuchareczkę, zainspirowaną postacią z bajki. Jeśli znacie przezabawną animację "Wallace&Gromit", to pewnie znacie Panienkę Chlebową :) My uwielbiamy tą bajkę i moja kuchareczka powstała z inspiracji słodką a zarazem demoniczną Piellą :)
A jeśli nie znacie to koniecznie obejrzyjcie ten odcinek :)













I kolejna lala to romantyczna Florentyna.
Taki pumpiasty kombinezon to i ja chciałabym mieć :)



 













 Pozdrowienia posyłam znad maszyny do szycia :)


10 komentarzy:

  1. ja tradycyjnie za lalą nr 2- moja faworytka. Ale podsyłam pomysł na lalę w stylizacji pin-up, będzie genialna, w czerwieniach z wisienkami koniecznie i chustka na głowie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, muszę taką pin-up popełnić :)

      Usuń
  2. Obie cudne...urocze z nich damy!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrazeniem wykonania i pomyslowosci :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace i widać, że uszyte z miłością i dokładnością :)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooo, Florentyna rządzi! Jest przepiękna! Sama chciałabym taką fryzurę i takie pumpy jak ona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te panny. Spodnie pumpiaste, pełen szyk! Ekstra.
    Pani w wełnianym sweterku to moja ulubiona.
    Pozdrawiam gorąco Bernadeta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchareczka ma rozkoszne uda! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kuchareczka a Florentyna powalająca urokiem !

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2/24/2013

    Betty, ale też piękna ta ważka ma tyle gracji i lekkości a do tego w kolorze blue , przyfrunęła pewnie z Nieba .

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.