wtorek, 8 kwietnia 2014

Kolorowe pozdrowienia




Wracam do świata żywych po przebyciu okropnej grypy brrrrr ....
Na dworze 21 stopni w cieniu, słońce świeci radośnie, świergot ptaków
słyszalny z każdej strony świata, roślinność wybucha soczystą zielenią,
a tu człowiek z gorączką, zakopany w pościeli, czeka na odrobinę zdrowia,
taka niesprawiedliwość ! Na szczęście jest już lepiej :)

Tysiące pomysłów w głowie, pora je realizować ;)

Pokażę Wam broszkę, która powstała jakiś czas temu. Prezent dla Zosi. Zosia broszkę nosi
i bardzo jej się podoba,  z czego cieszy się Nela :)













takie małe czapeczki szydełkuję, powstają w różnych kolorach, wkrótce zdradzę dla kogo :)




Moja wiosna :)







Pozdrawiam kolorowo i wiosennie



FBemailTwitterlink

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że grypsko przeszło, na świecie tak cudnie, że żal w łóżku leżeć. U Ciebie wiosna cudna! Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na właścicieli tych maleńkich czapeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie z lisami - bomba! Już się nie mogę doczekać tego co wymyslilas podczas choroby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj skąd ja to znam.. tylko, że ja jestem uziemiona w łóżku na dłużej niestety.. a wiosna tak kusi.. te czapeczki intrygujące bardzo :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh so sweet and beautiful!
    Happy spring!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy!

    ja też prowadzę bloga na temat handmade, może znajdziesz tam coś dla siebie

    lumpeksowaszafa.blogspot.com zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności robisz!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    ps. pysznych gofrów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowa broszka - to lubię. A liski jakie ładne, ja ich wcześniej nie widziałam ;) Słodziaki w tych czapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.